#1 Skrevet April 26, 2017 Nokon som har kammar med drev liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2017 Jeg har abf kammer liggende, men har tenkt å bruke di selv egentlig Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2017 Du får gi ein lyd viss du ombestemmer deg. KR du har i din no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2017 Kr ja, abf kammene skal jeg bruke i 2.0l ace motoren jeg har. Så har evt ace kammer ... Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2017 Er mest interessert i ABF eller evt. KR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2017 Kan hende jeg vet om en som har, han skulle sjekke mandag Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2017 Supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2017 Han har kammer som han kan selge... Er abf innsug og pl eksos... Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2017 Nokon som veit korleis eit slikt oppsett vil fungere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 3, 2017 Er ikke pl eksos og kr eksos like? Han har brukt di kammene selv Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 1, 2017 ABF kammar kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...