#1 Skrevet Mai 2, 2017 Hei har en en audi AEB 1998mod som lagret på mellomakselen har tatt kveld på. Lurer på om noen har en løsning på og bytte denne eller hvor jeg kan skaffe en ny?? Kun lagret.. Møller fikk jeg kun hele akselen til den nette sum av 23000.- Eller er d noen som har en brukt til en billig penge? Mvh p fallmyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2017 Bildeler.no har hatt lager tidligere hvertfall:) er vist litt kødd å bytte, men ikke umulig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2017 Bildeler.no har hatt lager tidligere hvertfall:) er vist litt kødd å bytte, men ikke umulig;) Kunne ikke finne inne hos dem nei. Bytte går nokk greit værre når en ikke finner hvor en kan kjøpe lagret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2017 Jeg kjøpte hos hansen motorsport 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2017 034 motorsport selger ihvertfall! De har bra kvalitet. Ellers har jeg komplett mellomaksel selv tilsalgs for rett pris girkasse, Aksel og diff fra samme bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2017 034 motorsport selger ihvertfall! De har bra kvalitet. Ellers har jeg komplett mellomaksel selv tilsalgs for rett pris girkasse, Aksel og diff fra samme bil. Er bruksbilen dette så så billi som mulig med andre ord.. Men åoen for tilbud ja. Mye vil du ya for den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...