#1 Skrevet Mai 2, 2017 Regner med at det er en del fra Bergen som har tenkt seg nedover til helgen Banekjøringen starter kl 12:00 og oppmøte fra kl:11:00 ser det går ferge kl 09:15 (fergeruter) da er vi i sandvikvåg kl 10, Ca 1 time og 13 min kjøring til banen derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2017 Regner med at det er en del fra Bergen som har tenkt seg nedover til helgen Banekjøringen starter kl 12:00 og oppmøte fra kl:11:00 ser det går ferge kl 09:15 (fergeruter) da er vi i sandvikvåg kl 10, Ca 1 time og 13 min kjøring til banen derfra Henger meg på frå Leirvik eventuellt Heiane eg då. Med mindre ferjo ved Hodnanes treffe nåkenlunde likt. Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2017 Kan sikkert joine fra Heiane jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2017 høres ut som ei fin ferje det, skal vi ha oppmøte i byen eller på Halhjem? Foreslår f.eks essoen på Skjold, passer bra for alle kanter av byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2017 Kan godt ha oppmøte på skjold, de fleste må jo forbi der uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2017 Bra plan. Når må vi møtes på Esso da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2017 møter på Halhjem : ))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2017 0915 ferja, må vel komme oss fra Esso senest 0825? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2017 Ser at ferja som går frå Hodnanes 09.55 treffe bra med når dåke kjem te Stord/Heiane. Då kjem eg i land 10.05 og vil vera ved Heiane nåken minutt før dåke ( #ieinperfektverden ) Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2017 Vi får ta et aldri så lite pitstop på heiane der! Shell som er beste bensinstasjonen der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 5, 2017 Er vell Shell som er å anbefale der ja =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2017 Henger oss på vi og, Øyvind og jeg møter på Skjold med S2en til Øyvind.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 6, 2017 Tar meg en frokost burger mens eg venter [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 6, 2017 Står med mcdonalds på heiane Sent from my Nexus 5X using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...