JHM Lightweight Flywheel and Clutch Combo w B7 RS4 Pressure Plate for B7-A4 2.0T

Anbefalte innlegg

Hei

Skudd i mørket men aner du om dette setter passer på 1.8t? (ikke TFSI)

Vet at boltsirkel er den samme men er usikker på dybden på svinghjulet + trykkplate.

Vurderes isåfall som alternativ til dette:

http://jhmotorsports.com/shop/catalog/jhm-lightweight-flywheel-and-clutch-combo-with-b7-rs4-pressure-plate-for-b5-b6-a4-18t-p-1231.html

Bare å slette innlegget mitt om du opplever at det som ødeleggende for annonsetråden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det skal passe. Men har en kompis som har komplett clutch til 1.8t liggende. Så jeg skal sammenligne disse i kveld.

Sent fra min HTC 10 via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte mail til JHM og spurte om dette passet, de sa selvsagt nei (da de naturligvis vil selge en ny) men gav ingen begrunnelse på hvorfor.

Eneste forskjellen jeg kan se er tyngden på svinghjulet, som er 9 lbs mot 12 lbs, kan vanskelig se for meg at det skal være noe forskjell på startkrans etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyden er ikke det samme. Startkransen er ikke på samme høyde og startkransen er mye grovere på 2tfsi84deef97a0706f4c04fc3a7ecc95f3dc.jpg5bac7dda6731fdea21508d85b0c6f4d8.jpg8ccfd54a253f3c647d1b8a6ad3bf99a3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.