ryggelys og tåkelys bak mangler - audi 80

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, mangler jeg både ryggelys og tåkelys bak. Kan hende de har separerte feil. Nye pærer på alt som er. Har vært vann i det ene baklyset, så om det kan ha noe å si, var kun irra i kontaktene, ikke noe rust.

modellen det gjelder er en 1993 Audi 80 TDi. Er det noe kontakt eller bryter i girkassa på disse, eller fungerer ryggelyset på en annen måte? evt hvor kan jeg begynne å feilsøke?

 

kansje litt rotete spørsmål dette her, men håper på ideer og svar :)

MVH Benjamin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilhengerkontakten.

koble den ut så skal du se det funker. Hadde akurat samme problem på min Passat.

Er en bryter inni kontakten som mest sannsynlig har hengt seg opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tipper ledningsbrudd i ved bakluka

 

Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært vann i den ene lykta, så der er det bestilt ny kontakt og pæreholder. men på venstre sida, funker både tåkelys og ryggelys når luka er åpen. Når jeg lukker den igjen, begynner lysa å blinke, før de skrur seg helt av. Så er vel kansje noe mellom luka og bilen da, inne i den gummien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, vanlig problem på ALLE Audier jeg har vært borti, noen har litt mer flaks enn andre så det ikke forårsaker store problemer.

Dra gummien litt tilbake, så ser du sikkert feilen kjapt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.