#1 Skrevet Mai 6, 2017 Heisann! De som har knipsa litt bilder kan gjerne dele de med oss på denne tråden Tar gjerne imot video og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2017 (endret) Kjempe trivlig treff, håper det gjentaes!! [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2017 Takk for et flott treff folkens. Har en del video og bilder som jeg kan legge ut når jeg får tid. I mellomtiden et bilde fra (av) meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2017 Takker alle for en nydelig dag og et kjempe hyggelig treff, håper også på at dette gjentar seg og kan bli en tradisjon. Jeg legger ikke ut noe bilde av meg selv, men føler at Sindre sitt bilde over her er dekkende for meg også... Takker Bergens gjengen for en fin roadtrip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2017 Takker alle for en nydelig dag og et kjempe hyggelig treff, håper også på at dette gjentar seg og kan bli en tradisjon. Jeg legger ikke ut noe bilde av meg selv, men føler at Sindre sitt bilde over her er dekkende for meg også... Takker Bergens gjengen for en fin roadtrip Hehe roadtripen var fin å! Men åssen dere rakk ferja skjønner eg ikkje [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2017 Må takke for turen til Bergens/Os-gutta, og igjenn vise til bildet som sindre lasta opp. Derimot er det mer half red half white hos meg Fikk tatt ett vetigt bilde, og en film. Glemmer alltid å knipse når eg er på plassen. Filma Kaasa sin siste passering før det gikk åt skogen. Men litt usikker på kordan ein laster opp video frå snap til taptalk Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2017 Samboeren min tok maaange bilder, men holder på å gå igjennom dem nå. Skal få lagt ut noen av dem senere. Eneste bildene jeg tok var noen få på mobilen. Var alt for opptatt med å kose meg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2017 Stor takk til alle som møtte opp! Dagen blei meget vellykket. Ser fram til neste gang. Fikk bare tatt noen få bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2017 Kjempe moro treff! både på banen og etterpå! Hadde ikke tid til å ta noen særlig bilder sjøl så bra andre tok mye? bare å hive ut! bilder vil vi se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2017 Takker for et supert treff, utrolig hyggelig at så mange tok turen både fra Stavanger og Bregen! ser allerede frem til neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2017 Takk for bra treff, hadde det kjempegøy som tilskuer og som passasjer en liten tur i GTE, håper det blir gjentakelse neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2017 Tok litt bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2017 Litt fler.. Trodde ikke du kjørte diesel Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 8, 2017 En liten snutt fra drona mi, flydd/filmet av Sindre bak spakene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 8, 2017 Gratulerer med vel gjennomført treff. Takk for bra bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 8, 2017 Gratulerer med vel gjennomført treff. Takk for bra bilder. + 1 Regner med at dette er det første av mange slike treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 8, 2017 Håper på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 8, 2017 Hehe roadtripen var fin å! Men åssen dere rakk ferja skjønner eg ikkje [emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk Etter et langt liv i ferjeriket vårt her på vestlandet så har man jo noen triks i ermet.... Men lensmannen hadde nok ikke blitt imponert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 8, 2017 Etter et langt liv i ferjeriket vårt her på vestlandet så har man jo noen triks i ermet.... Men lensmannen hadde nok ikke blitt imponert... Haha høres bra ut! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 8, 2017 Sløvt at jeg ikke klarte å få med meg dette treffet. Meget bra jobbet Neste gang er jeg kjempeklar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 9, 2017 Mange bra bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 9, 2017 Angående artikkel til treffpunkt, hvilken moderator kan åpne en mappe i dropbox til meg så jeg får sendt inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 10, 2017 Tror du kan senda mail te redaksjonen ang det(?) Huske ikkje mail adr på stående fot... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...