#26 Skrevet Mai 10, 2017 Sleng det i en dropbox og del mappa og send linken til Joachim Næss på en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 11, 2017 (endret) Edit: Noe krøll med klippene fra telefonen ser jeg, kvalitetsmessig. Får se på det ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 11, 2017 Utrolig mye bra her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 11, 2017 Utrolig bra!! Godt dokumentert her nå [emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 11, 2017 Jeg har endel snutter med banekjøring fra goproen, men både tid og kunnskap til å redigere det sammen til noe brukende skorter det litt på akkurat nå. Men det kommer før eller siden .) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 11, 2017 Om noen følger vacn Haugesund-lokallag på facebook så ligger det mye bilder ute der og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 11, 2017 Bra film Sindre! Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 13, 2017 Prøvde en ny "look". Usikker om det funker, men hey...er jo bilder iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 13, 2017 - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...