#1 Skrevet Mai 7, 2017 Hei folkens. Har i disse dager på agendaen og overhale bremser på bilen min, titter rundt på nettet og sammenligner priser Det er 3 alternativer: Kalipre fra alternativ leverandør Overhale nåværende Originalt Det er jo såklart og overhale di jeg har som er det rimeligste Men ser "budweg" som er alternativt koster ca 35000 mindre rundt baut enn originalt. Grunnen til at jeg spør er fordi bremser er en nokså viktig ting å ha i orden Men hva er erfaringene til folk? Hva ville dere gått for Er det trygt å styre unna originale merkedeler som dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2017 Morn. Normalt sett er andre leverandører enn orginalt helt ok. Hva bil gjelder det? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2017 Det går mye i Budweg på jobb, så vidt jeg vet har det ikke kommet inn en eneste reklamasjon på selve caliperen enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2017 (endret) Budweg (Dansk?) Bruker 99.9% resirkulerte originalcalipre, og lager deler til dem selv. Har brukt Budweg både som deler og hele calipre uten problemer, men også brukt andre som gjør det samme med hell. (Centric) Overhaling er mye jobb, i hvertfall hvis du skal få det så fint som 'proffene'. Brukte altfor lang tid på å fikse caliperne bak på cabben, så byttecaliper er løsningen neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...