Hva syntes dere? Øyelokk eller ikke?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hva syntes dere? Har laga til øyelokk til blinklysa når panserforlengeren ble sveisa...

uten øyelokk.jpg

med øyelokk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble bra det!:)

 

dropp øyelokka! du skulle jo fått kutta til endene på panserforlengern slik at den passet med skjermene : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så bra ut.

Enig at du må gjøre noe, så mye finere når du la over blinklysa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye penere når det er noe over blinklysa også. Burde fått sveiset det inn i badlooken ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble bra det!:)

 

dropp øyelokka! du skulle jo fått kutta til endene på panserforlengern slik at den passet med skjermene : klø :

 

Planen var å ha øyelokk så den er laget slik med overlegg. Litt pga "alle" har den utgaven som flukter med skjermene og da tenkte jeg at jeg ville ha noe som var anderledes. I tillegg har jeg sett et bilde av en som hadde øyelokk slik. Men er ikke helt fornøyd med formen på øyelokka (gikk litt fort for seg før lakkering) men det funker jo. Blir noe som ikke så mange andre har, som også er målet. Kan evt kutte panserforlenger igjen neste år hvis jeg kjøper nye lykter feks...

Men det lille "stuntet" går litt under ordtaket til noen har på forumet "dare to be different"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen stor fan av øyelokk egentlig, men så absolutt mye bedre ut med de 'lokka' over blinklysene iaffal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det oppe og avgjort. Jeg limer øyelokk. Har sett på flere av bildene fra igår og ser at det er penest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, lokka må med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du ikke gjør noe med panserforlengeren slik at den fyller helt ut. Går du helt klart for øyelokkene : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.