#1 Skrevet Mai 8, 2017 Hei. Jeg er helt ny her men håper det er noen som kan hjelpe meg. Bremse lysene på bilen min hender står å lyser om mårran å da er jo selvfølgelig batteriet tomt. Noen andre som har hatt dette problemet? Hva kan jeg eventuelt gjøre? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2017 Morn. Hjelper ofte med litt mer utfyllende info. Gjerne hvordan bil osv. Så skal nok noen klare og gi deg en hjelpende hånd Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2017 Det er en Audi A4 avant 2005 2L bensin Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2017 Er nok ganske sikkert bremselysbryteren. Ikke så uvanlig at disse tar kvelden. Denne står på braketten til bremsepedalen. Må av med dekselet som går fra under rattet og ned mot pedalen. Prøv å ta ut kontakten på bryteren og se om lyset slutter å lyse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2017 Evt sjekk om ikke bremselys bryteren har sklidd litt bakover.. den er justerbar.. få en person til å stå bak bilen,og trykk bryteren inn for hånd og se om lyset slukker.. bryteren skal bryte krets ved å såvidt touche pedalen.. hjalp en for en stund sia som hadde,uvisst av hvilken grunn,røska pedalen bakover og da hadde han dytta bryteren bakover med konstant bremselys som resultat.. Men er nok sannsynligvis bryteren som er synderen.. bilen burde også da gå relativt dårlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2017 Tusen takk for tipsene[emoji4] ser ikke helt sammenhengen med at bilen burde gå dårlig? Kan du utdype det? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2017 Vel,prøver man å "venstrebremse" så kutter kort fortalt motoren.. dette gjelder iallefall biler med elektronisk gasspedal.. hadde inne en transporter t4 2.5tdi for ettermontering av cruisecontrol,og på vei til meg ga bremselys bryteren.. fikk vel ca Max 50kmt og hadde omtrent 20hk tilgjengelig.. diagnose sa bremselysryter,bytta den og motoren fikk full effekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2017 Såpass ja. Nei har ikke merket noe til det men da lærte jeg noe nytt i dag å hehe Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2017 Jeg er rimelig sikker på at bryteren på B6 har to kretser - en til bremselys og en til ECU. Ved feil på kretsen til ECU vil ABS og ESP-lysene i dash lyse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...