#1 Skrevet Mai 9, 2017 på utkikk etter bakluke til stv og støtfanger foran. er bare på utkikk etter riktig farge da bilen ikke er verdt å koste på lakk. fargen er mørk blå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2017 på utkikk etter disse delene enda. det er overhode ingen hast. men er det noen som har kan jeg muligens være interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2017 Har støtfanger (+panser, v.skjerm, v.dører, h.dør bak sedan, baklykter, speil, blinklys og en del elektronikk). Feil farge da bilen jeg hugget var lys blå. Men nå vet du ihvertfall at jeg har dette i tilfelle du ombestemmer deg ang lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2017 opp litt, fanger er ikke så farlig med men bakluke er fortsatt av interesse. må være mørk blå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...