#1 Skrevet Mai 10, 2017 Hei folkens, Jeg datt tilfeldigvis over Pearl Bilpleie i fjor og fikk meget positiv opplevelse med både folk og kvalitet. Lagde en tråd om dette på forumet: https://forum.vacn.no/showthread.php?281678-Pearl-Bilpleie-Bergen!! Nå har Tord inngått i Sandven og startet opp Sandven Autospa, han tok kontakt med meg og lurte på om det var interesse i klubben for at de lager til et lite treff for oss der. Det må vel være knall?? https://www.facebook.com/SandvenAutospa/?fref=ts Tord er ihugga VAG man selv og hadde synes dette hadde vært stas å få til. Ikke avklart noe dato/detaljer etc. enda, men ville lufte det først for å sjekke interessen. Hva sier folket, hadde ikke dette vært kjekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2017 Eg er alltid klar for treff! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2017 Alltids stemning for treff Sent from my Nexus 5X using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2017 Alltid hyggelig med treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2017 Hadde vært knall Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2017 Dette hadde vært veldig kjekt ja :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2017 Jeg er lett med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2017 Kunne vært artig å være med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 12, 2017 God plan! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2017 Kunne vært kjekt det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...