#1 Skrevet Mai 10, 2017 Hei. Hva anbefaler dere av stoler som passer i B2 chassiet, tenker da på framstoler. Ser for meg noen recarostoler uten alt for mye racepreg. Viktigste er at det bolter rett på de originale skinnene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2017 Har Omsveisa S2 skinnseter i eine bilen, omsveisa A6 S-line skinnseter i andre og Recaro Classic med recaro understell til golf mk1 som passer med bitteliten mod. Har sikkert bilder på tråden min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2017 Har Omsveisa S2 skinnseter i eine bilen, omsveisa A6 S-line skinnseter i andre og Recaro Classic med recaro understell til golf mk1 som passer med bitteliten mod. Har sikkert bilder på tråden min Så golf 1 understell er bolt on, eller nesten bolt on? Kunne tenkt meg noen som bolter rett oppi uten modifikasjon. Er det så enkelt som å kjøpe recarostoler og et understell til typ85 også bolte det rett på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2017 Har skinnstoler som eg vurderer å selge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2017 Har skinnstoler som eg vurderer å selge Kan du sende et bilde av dem til 41524361 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2017 Har recaro stoler i min, med tilhørende Golf 1 understell. Må sveise bittelitt om på ene foten ellers passer det rett inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2017 Har recaro stoler i min, med tilhørende Golf 1 understell. Må sveise bittelitt om på ene foten ellers passer det rett inn. Takker for tipset :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...