Hva anbefales av stoler i Typ 81/85 ?

Anbefalte innlegg

Hei.

Hva anbefaler dere av stoler som passer i B2 chassiet, tenker da på framstoler. Ser for meg noen recarostoler uten alt for mye racepreg. Viktigste er at det bolter rett på de originale skinnene.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Omsveisa S2 skinnseter i eine bilen, omsveisa A6 S-line skinnseter i andre og Recaro Classic med recaro understell til golf mk1 som passer med bitteliten mod. :) Har sikkert bilder på tråden min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Omsveisa S2 skinnseter i eine bilen, omsveisa A6 S-line skinnseter i andre og Recaro Classic med recaro understell til golf mk1 som passer med bitteliten mod. :) Har sikkert bilder på tråden min

Så golf 1 understell er bolt on, eller nesten bolt on?

Kunne tenkt meg noen som bolter rett oppi uten modifikasjon.

Er det så enkelt som å kjøpe recarostoler og et understell til typ85 også bolte det rett på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skinnstoler som eg vurderer å selge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skinnstoler som eg vurderer å selge :)

Kan du sende et bilde av dem til 41524361 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har recaro stoler i min, med tilhørende Golf 1 understell. Må sveise bittelitt om på ene foten ellers passer det rett inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har recaro stoler i min, med tilhørende Golf 1 understell. Må sveise bittelitt om på ene foten ellers passer det rett inn.

Takker for tipset :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.