#26 Skrevet Mai 21, 2017 Lander på Gardemoen kl1700 lørdag så satser på og bli hentet der Så kjøring Søndag og heim Mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 22, 2017 Men med tanke på at campen åpner kl 17 er det vel litt tidlig å dra kl 08? Det er nok ingen som arresterer dere om dere kommer før dette da det nok ikke er noe arrangement på torsdagen som har tatt i bruk campen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 25, 2017 Hei, er vel ikke noen her inne som har reservert en ekstra hytte på Elverum camping? Gi meg en lyd, Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 25, 2017 Hei, er vel ikke noen her inne som har reservert en ekstra hytte på Elverum camping? Gi meg en lyd, Sent from my iPhone using Tapatalk Bare og fyre opp telt på campen! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 25, 2017 Kone og barn på 1 år skal være med så såg ikke for meg telt:) men ellers hadde jeg ikke nølt:) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 25, 2017 Er jo blitt hotell oppe på banen nå, så sikkert mulig ordne noe der:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 26, 2017 Supert, da er det i boks:) takker Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 26, 2017 Supert, da er det i boks:) takker Sent from my iPhone using Tapatalk Er ikkje mykje reklame over det hotele [emoji85] trur da hadde blitt fult fort om folk faktisk visste om det! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 30, 2017 Noen her som reiser torsdag kveld eller fredag morgon? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 31, 2017 Noen her som reiser torsdag kveld eller fredag morgon? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Christian tror jeg endte opp med torsdag kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 31, 2017 Endte opp med fredag tidligst her nå. Måtte ha nye dekk. Var dårlige på innsiden, og verkstedet bilen var på, hadde ingen dekk i min størrelse på lager her i vestlandet, så måtte bestille fra Oslo. Kommer forhåpentligvis på fredag Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 31, 2017 Vi kjører 2 biler fra Øygarden i morgen tidlig så vi møter på Trengereid i 8 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 31, 2017 Vi kjører 2 biler fra Øygarden i morgen tidlig så vi møter på Trengereid i 8 tiden. Konge! Da sees vi imorgen Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 1, 2017 Henger litt etter, er i åsane Sent fra min EVA-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 1, 2017 Henger litt etter, er i åsane Sent fra min EVA-L09 via Tapatalk Går helt fint. Kim er som vanlig treg Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 2, 2017 Er det hytter eller telt majoriteten holder til i? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 2, 2017 Telt som e tingen! Bergen og haugesund ligg påsia av hverandre på campen så da kjem vel Norheimsund mellom? Heje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 2, 2017 Blir nok sikkert da då 😂 Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 2, 2017 Blir nok sikkert da då [emoji23] Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Biltema har telt til 299, pop up telt! Satt opp ferdig på 3 minutter [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 2, 2017 Haha, sånnt lika me. Men da e ingen biltema i nærheten her Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 2, 2017 Haha, sånnt lika me. Men da e ingen biltema i nærheten her Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Biltema på veien en plass nok ;p Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 2, 2017 Haha, sånnt lika me. Men da e ingen biltema i nærheten her Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Stikke innom Elverum da, ved Elgstua der Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 2, 2017 Der e da nok stengt når eg e komt så langt [emoji14] Kjører frå Kvam om 1 time ca Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 2, 2017 Då va ein på veg! Blir enten telt eller overnatting hos en kompis i Våler Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 4, 2017 You guys! Må bare få takke for god hjelp med bil og godt lag ! Kjekke dere Bergensere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...