#51 Skrevet Juni 4, 2017 You guys! Må bare få takke for god hjelp med bil og godt lag ! Kjekke dere Bergensere Takk for godt lag ja! Stemningen min var ivertfall på topp i går kveld [emoji16][emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 4, 2017 Hiver meg på, og seie takk for laget! Neste gong, må eg ta å smaka på denna djevel-juicen [emoji14] Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 4, 2017 Hiver meg på, og seie takk for laget! Neste gong, må eg ta å smaka på denna djevel-juicen [emoji14] Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Sotra cidern funket ja [emoji16][emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 5, 2017 You guys! Må bare få takke for god hjelp med bil og godt lag ! Kjekke dere Bergensere Bare morro å hjelpe til! Absolutt kjekk tur/treff! Kjempe oppmøte av Bergen lokallag både på campen og på bana! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...