#1 Skrevet Mai 13, 2017 Heisann! hvor mange er det som har tenkt seg på våler treffet i år da? Vi er en liten gjeng som har planlagt å kjøre torsdags morgen. Noen som vil slenge seg på? Kan bruke denne tråden til å diskutere og planlegge litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2017 Skal bort! Men blir nok ikkje torsdags morgon. Blir torsdags kveld eller fredags morgon Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2017 Kjører dere over fjellet? Hvordan er veiene såpass tidlig? Telehiv å sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2017 (endret) Kjører over fjellet, stilt og rolig på den tiden Litt grisete veier er det jo, spesielt i enkelte tuneller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2017 Har vell alltid kjørt over fjellet (røldal og haukeli) og har aldri pleid å vært noe problem med senka bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2017 Blir Haukeli for min del iallefall Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2017 Eg e med på torsdags morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2017 har de for travelt på jobb den tiden der så kan ikke ta fri 2 dager worst case så kjører eg fredag etter jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2017 trolig torsdag kveld/fredag på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2017 hadde vært kjekt å kjørt torsdags morgen, men vettkje heilt kossen detta blir med skole ennå, så må se det litt ann.. hadde mer tenkt fredags morgen eller noe men ska se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2017 Må bli med vertfall: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2017 Blir det "party"telt i år og Morten? og e det noen som tar med seg et bord av no slag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2017 Blir kje d:o de har revna nesten øve alt itte å ha stått øve Audien så lenge... Får kje plass t de i s4en helle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 30, 2017 Begynna å sjå litt ut som at da kanskje ikkje blir nåke Våler for meg, då alle frå bygdo har meldt fråfall Gidda ikkje kjøra åleina bort [emoji14] Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 30, 2017 Bli med oss då ! Hiva deg på oppforbi Odda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 30, 2017 Bli med oss då ! Hiva deg på oppforbi Odda? Ka tidspunkt kjøre dåke då? Har ikkje fri Torsdagen Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 31, 2017 Kjøre fra Aksdal kl 8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 31, 2017 Kjøre fra Aksdal kl 8 Torsdag eller fredag? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 31, 2017 Torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 31, 2017 Er noen fra Haugesund som kjører kl 9 på Torsdag og noen som kjøre i 12 tidå på Torsdag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 31, 2017 Blir fredag eingong for meg no. Måtte få tak i nye dekk, mine var nesten på kordane på innsida Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 31, 2017 Godt du såg det nå då Du kan jo slå følge med Morten hettervik? Tror han og sko kjøra på fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 31, 2017 Burde ha sett da før, no vart dekkene sikkert 30% dyrere Ja, må sjå om dekkene faktisk kjem før helga Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 2, 2017 Då kjøre eg frå Kvam i 3-tida Har dåke inntatt hytter, eller telt? Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 2, 2017 Telt Står oppe på campen, rett ved do hyttene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...