#1 Skrevet Mai 14, 2017 Hoi! Har blitt diskutert litt om noen vil ta turen inn til Vårmønstring i Odda neste lørdag (20.mai). Meg og Leif tenkte oss inn, og kunne tenkt oss å smelt til med varm grill på lokalet vårt etter vi har vært i Odda Vårmønstring i Odda begynner kl 11:00 og slutter 14:00- Tenkte hvis vi kjører fra Haugesund i 8-tiden så bør vi være på plass der inne i god tid:) Hvis vi er i byn igjen i 16-17 tiden så kan vi klare å ha grillen klar til kl 18 i Sveio Håper dere vil bli med te Odda, kjekk oppvarming før Våler ! For de som ikke får mulighet til å bli med til Odda, så kan de som vil bli med på grilling treffes rundt 17:30 rett over kirken i Sveio "sentrum", samlet kjøring derfra når alle er på plass (Parkeringsplass på andre siden, god plass! ) Ta med det du måtte ønske av mat og drikke ! (Vi har noen stoler stående selv, ta gjerne med egen hvis du har det ) Setter pris på at dersom du vil bli med at du svarer i tråden Bil med da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2017 Eg kan ikke den helgå... då e det polering å skamskrubbing av bilen som står for tur men kos dere alikavell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2017 Eg kan ikke den helgå... då e det polering å skamskrubbing av bilen som står for tur men kos dere alikavell Kim ska då sørga for at det trekke skikkeligt ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2017 Kan ta på meg det ansvaret eg: rock : Så det e ingenting å vær redde for: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2017 Friste, må sjekka litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2017 Eg trur ikkje eg kan den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2017 offshore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2017 Nå ser det faktisk ut te at eg og må på jobb denna lørdagen, så eg får ikkje dratt inn til Odda. Passe det bedre å ta grilling neste helg heller? Kjekt å få beskjed om sånt itte en har planlagt tur te treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2017 Right On treff på Raglamyrsenteret dagen ittepå då, kanskje nåken som tar turen dit heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2017 Blir Right On med E30 på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 16, 2017 God kveld folkens! Ser ut til at det e litt labert med stemning for å dra opp te Odda i helgå, for min del så må eg på jobb E dokker med på en liten grillings neste helg heller ?? Typ lørdag i 18 tidå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 18, 2017 Anyone ? Fint om at så mange som mulig får tjangs til å bli med Utsette til neste helg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 18, 2017 Svigers feirer dobbel 50års dag neste lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 18, 2017 Passer dårlig for meg denne helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 18, 2017 Eg blir nok ståande med bilen t longt på kveld den dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 19, 2017 Kan heller ta det ein aen gong kansje? passa fint for meg for då kan eg heller polera rs2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 19, 2017 eg kan nå i helgå lørdag 20. mai og kan sikkert neste helg og! (sorry for seint svar...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 19, 2017 Heisann! Avlyse denna helgå, me prøve neste helg! Lage ny tråd, stenge denna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...