standard Intercooler for liten (på ett 380 hk kit) ?

Anbefalte innlegg

Idag var det første dagen jeg testet bilen med det "nye" 380 hk kittet på en varm sommerdag. Jeg opplevde at bilen ikke gikk som den skulle, den ladet opptil 0,5 mindre enn maks og kjente at akselerasjonen var betydelig mindre..... Slik var den i kanskje 5 min, og så funket den bra igjen på 2 gir, men på 3 så gikk den litt dåligere..........

 

Jeg regner med at std intercooleren er nok for liten for 380 hk kittet ... Er det flere som har hatt samme symptoner når intercooleren har vært for liten ??

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blir nok litt i det minste laget på varme dager ja. Nettopp fått ferdig min å det hjalp betraktelig når det er varmt ute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner nok med den er at den er for liten ja.

 

Det har riktignok gått bra helt fram nå, så da virker som det går bra omtrent opptil 20 grader..... Men idag så ville den ikke helt nei....

 

Spørs om det vil funke på våler treffet den 14. august hvis det er drit fint vår da .....får håpe på litt dårlig vær jeg da :) hehe

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.