2003 A4 Avant S Line quattro 1,8T – delebil eller prosjekt

Anbefalte innlegg

Sort, 1,8T 163 hk, femtrinns manuell, Xenon og tåkelys. S-Line interiør og understell men ikke styling. Fullt BOSE-anlegg med CD-veksler, RNS-D navi med nyeste kart (2014) for Skandinavia, Tyskland, Benelux og Frankrike.

Jeg hadde tenkt å selge denne som EU-godkjent delebil, men det viser seg at det vil koste mer å få den godkjent enn den er verdt. Kjente feil:

• Eksoslekkasje i Y-splitten i midtpotten
  • Slakk i foringer på nedre bærearmer bak
  • Rust på bremseskiver
  • Feil i høydesensor foran
  • Høyt oljeforbruk (ca 1 l / 1500 km)
  • Varme i førersetet virker ikke
  • Varme i speil på førersiden virker ikke
  • Venstre høyttaler foran faller av og til ut
  • Noe rust i ytterkant av skjermer og dører

Begge frontlykter byttet 2010. Styresnekke og høyttrykkslange byttet 2011. Clutch byttet 2011. Baklykter byttet 2014. Batteri byttet 2016.

Det er meg bekjent ingen feil på girkasse, differensialer eller akslinger.

Bilen står nå på Continental VikingContact på S4 replikafelger (195/55R17). Sommerdekk er Continental SportContact på originale S4-felger (235/40R18) som trenger lakkering.

Ingen heftelser. Årsavgift er betalt, men EU-godkjenning utløper i slutten av måneden (forlenges automatisk ut juni).

Står på Romsås i Oslo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg tatt masse bilder.

Glemte å nevne kilometerstand: 280 kkm. Og dekalen bak er ikke ljug, bilen har gått ganske mange ganger rundt de åpne delene av Circuit de la Sarthe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump. Jeg har vært vekselvis syk og bortreist siden jeg la denne ut, men nå gjør jeg et nytt forsøk. Prisantydning 12 000. Hvis ingen vil ha den hel begynner jeg å plukke deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.