#1 Skrevet Mai 20, 2017 (endret) Lurer på om det er noen har en luftmengdemåler med original utsende til en Audi S2 med 2,2 3B maskin, den kan gjerne være defekt. Bilen min har VEMS hiddensprut og tidligere var det montert uoriginal luftfilter o.l. Men nå har jeg montert tilbake den originale luftfilterkassen men mangle luftmasseføleren. Den trenger ikke virke men bare se i orden ut for den skal bare stå montert for utsende sin del, så jeg ønsker primært å kjøpe en defekt slik eller en rimelig brukt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2017 Ingen som har en slik de ikke trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2017 Har 4-5stk.. Skal prøve å få sjekka ila kvelden om noen er defekte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2017 Har 4-5stk.. Skal prøve å få sjekka ila kvelden om noen er defekte Det setter jeg veldig pris på, jeg kan jo bruke en som er i orden også men tenkte å modifisere den litt og da var det dumt å ødelegge en som virker som den skal. Du skal vel tilfeldigvis ikke til Våler på klubbtreff i helgen også? Jeg reiser over fjellet torsdag morgen så vis det passet slik så kunne jeg møtt deg i helga, jeg har mobil nr 91888528 i isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2017 Sendt deg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2017 Da har jeg kjøpt en slik fra Anders over her så tråden kan lukkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...