Anbefalte innlegg

det har seg sånn at jeg har trøkka og surra litt mye på knappene på klimaen i TT`en min og nå har jeg farenheit istedet for celsius... irriterer meg no sykt men får det ikke tilbake til vanlig... hva gjør jeg???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg ikke helt sikker på åssen klimaen er i TT, men på den gamle gode så er holder man inn resirkulasjonsknappen og trykker på plussknappen for temperaturen, da skifter visninga mellom farenheit og celsius!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk! detta har irritert meg grønn....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp det var det samma... jeg huska nesten hva jeg hadde gjort men trøkka på vifta isteden for temp knappen... deilig å skønne hvor varmt det er igjen...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg ikke helt sikker på åssen klimaen er i TT, men på den gamle gode så er holder man inn resirkulasjonsknappen og trykker på plussknappen for temperaturen, da skifter visninga mellom farenheit og celsius!

Det gjelder faktisk for utetempmåleren i instumentpanelet også.. Lurte fælt på den en gang.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjelder faktisk for utetempmåleren i instumentpanelet også.. Lurte fælt på den en gang.. ;)

 

Hehe, artig, det har jeg ikke lagt merke til :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.