#1 Skrevet Juni 26, 2005 det har seg sånn at jeg har trøkka og surra litt mye på knappene på klimaen i TT`en min og nå har jeg farenheit istedet for celsius... irriterer meg no sykt men får det ikke tilbake til vanlig... hva gjør jeg??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2005 Nå er jeg ikke helt sikker på åssen klimaen er i TT, men på den gamle gode så er holder man inn resirkulasjonsknappen og trykker på plussknappen for temperaturen, da skifter visninga mellom farenheit og celsius! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2005 tusen takk! detta har irritert meg grønn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2005 Hehe, forståelig, det var altså samme på TT'n også? Står forresten masse nyttig om klimaen på Nordic Audi: http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1306/a1306.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2005 jepp det var det samma... jeg huska nesten hva jeg hadde gjort men trøkka på vifta isteden for temp knappen... deilig å skønne hvor varmt det er igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2005 Nå er jeg ikke helt sikker på åssen klimaen er i TT, men på den gamle gode så er holder man inn resirkulasjonsknappen og trykker på plussknappen for temperaturen, da skifter visninga mellom farenheit og celsius! Det gjelder faktisk for utetempmåleren i instumentpanelet også.. Lurte fælt på den en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2005 Det gjelder faktisk for utetempmåleren i instumentpanelet også.. Lurte fælt på den en gang.. Hehe, artig, det har jeg ikke lagt merke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...