#1 Skrevet Juni 26, 2005 Har akkurat kommet hjem fra en liten tur til Praha, og en utflukt til Skoda fabrikken og museumet. Tenkte jeg kunne dele noen av bildene med dere.... Sightseeing med gamle veteraner var morsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2005 Her kommer det noen bilder av diverse biler som dukket opp underveis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2005 Har akkurat kommet hjem fra en liten tur til Praha, og en utflukt til Skoda fabrikken og museumet. Tenkte jeg kunne dele noen av bildene med dere.... Sightseeing med gamle veteraner var morsomt! Fytte blåsvidde denne er sjelden... Skoda Cab, før VAG tok over kan man si... Hadde denne hekkmotor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2005 Denne var mindre pen, men kompressorhorn hadde han i alle fall..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2005 Og så noen bilder fra Skoda museumet i Mlada Boleslav ( 7 mil utenfor Praha, eller en time og tre kvarter med tog der nede...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2005 En tidligere løpsmotor, som jeg ikke er sikker på hvilken bil den satt i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2005 Men dette er i alle fall en tidligere WRC motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2005 Og har man en Fabia får man kjøpt mye fint....... (eller ikke...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2005 De to siste bildene fra Praha i denne omgangen. NB! Forøvrig ligger det en liten bortgjemt modellbilsjappe i Praha, og der sikret jeg meg bl.a en New Beetle Cup modell, en stk HB UrQuattro rallybil, en stk HB Sport Quattro rallybil og et par andre til samlingen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2005 Fytte blåsvidde denne er sjelden... Skoda Cab, før VAG tok over kan man si... Hadde denne hekkmotor? Ikke sikker Håkon, men det gikk vel en fem-seks stykker i forskjellige farger. Vi ble kjørt rundt i en 29 modell Praga. (Produsert i Praha) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2005 Smøretur eller ferie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 26, 2005 Bare ferie! Får ikke ta imot smøreturer. (Kun turer med faglig innhold....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 27, 2005 Helvetestaxien var helvetes kul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 27, 2005 Mener jeg så den helvetes taxi'n da jeg var der nede og. Hvis det ikke finnes flere av dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 28, 2005 Detta er da beviselig faglig innhold! OT: Kenneth, jeg har bodd på motellet under Bimbo Veikro. Veldig gode karbonadesmørbrød 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...