Anbefalte innlegg

Hei, sentrallåsen har slått seg vrang.

 

Delte koblingsboksen i bakdøra en gang, så lukket jeg døra uten å koble i hop boksen dør/stolpe. Dette resulterte i at pinnen til lufta knakk i kontakten.

Fikk tak i ny. Varmet den blåe slangen, tok ut den knekte pinnen og satt inn den brukte. Med lim, fordi pinnen ikke ville sitte ordentlig i slangen.

 

Nu funker ikke sentrallåsen. Motoren bak jobber også ganske lenge før den slår seg av, når jeg skal låse eller åpne.

Hører ikke noe luftsus fra der jeg byttet pinnen.

 

Prøvde å låse andre siden også, der jeg ikke har rørt noenting. Da funket sentrallåsen 2-3 ganger bare på den siden. Men funker ikke nu heller.

Bagasjeluka funket ikke i det heletatt.

 

Det jeg undres over, er at kompressoren jobber så lenge etter. sikkert i 10-15 sek !! Bråker ganske kraftig, altso du hører den greit :o

 

Noen som har opplevd dette ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det limet du festet pinnen med? Ikke tilfeldigvis fått limt/tettet hele slangen vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida. brukte 2 komponent, og veldig lite. Pluss at æ hadde limet på selve pinnen. Overskuddet kom ut av slangen når æ skyøv pinnen innpå slangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.