Justering camper framme a4 b6

Anbefalte innlegg

Hei, jeg monterte for noen uker siden coilovers på min a4 b6, og finner ikke ut hvordan man stiller camberen framme. Leser på noen andre forum at man må montere justerbare stag. Fins det en enklere måte å gjøre det på?

Takker for svar😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke enkeltvis justering av camber fremme på b6, såvidt meg bekjent.

Justerbar øvre lenkearmer er nok veien å gå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lavt er den skrudd? Min er senket ca. 45mm, og da er fortsatt camber innenfor slik at det ble grønne tall på 4-hjulskontroll. Men som nevnt over er det ingen camberjustering originalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan korrigere differanse i camber med å flytte hele travers sideveis. Bortsett fra det må du nok over på justerbare armer ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er senket mye, har ikke noe mål på hvor mye. Type "ungdomsbil lav"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viktigste er å få spissing riktig mtp. dekkslitasje. Har lest mye negativt om kvalitet og holdbarhet på justerbare armer, så kan være like greit å bare ta en 4-hjulskontroll og leve med hva du evt. får av skjevslitasje foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker litt på om jeg skal ha det godkjent... Får jeg ikke grønne tall uten å stille den mye opp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MÅ ikke ha grønne tall for å få det godkjent.

Mange av kontrollørene vet at det er vanskelig å få camber innenfor fremme. Har selv fått godkjent med røde camber-tall fremme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.