#1 Skrevet Mai 26, 2017 Vurderer å selge videre grom bilen da det er andre biler som frister Meget påkostet og fin bil med masse utstyr. Komplett RS6 optikk Komplett RS6 eksos Recaro interiører i delskinn/alcantara i sølv. Soltak med solcelle, cruise, gps, internett radio, navigasjon, stor stereo bygget så ser originalt ut +++ Usikker på hvor jeg skal legge meg på pris da den er svært påkostet iforhold til en original S6, men fornuftige bud vurderes. Mer info finnes i tråden på bilen i signaturen min. Blir EU godkjent forløpende. For de som lurer på forbruk så ligger jeg på ca 1,3l/mil på småkjøring med litt gassing. Ca literen akkurat på langkjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2017 Pris antydning er vel greit ha med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2017 (endret) Pris antydning er vel greit ha med? Vanskelig når jeg ikke har noen tilsvarende bil å sammenligne med. Med tanke på at bilen er påkostet over 100k med ombygging til rs6 look, overhaling/service av girkasse, lykter ++ i tyskland burde den havne en del over en vanlig s6 ihvertfall. Så vil tippe mellom 170-190 kanskje.. Men er kjøpers marked sånnsett og ikke det mest vanlige å se på finn. Men som sagt er det bare en vurdering å selge så fornuftige bud blir besvart. Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=97302139&fks=97302139 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2017 Solgt Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2017 Hva gikk den for til slutt? Er nysgjerrig da dette så ut til å være en fin bil men markedet er jo ikke enormt for disse allikevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2017 Hva gikk den for til slutt? Er nysgjerrig da dette så ut til å være en fin bil men markedet er jo ikke enormt for disse allikevel. Gikk for samme sum som annonsert Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2017 Gikk for samme sum som annonsert Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk Tenker det var ekstra godt med tanke på tullekommentarene på face Gratulerer med salg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2017 Tenker det var ekstra godt med tanke på tullekommentarene på face Gratulerer med salg! Ikke sant, ekstra artig at det ble jente bil nå også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2017 Tenker det var ekstra godt med tanke på tullekommentarene på face Gratulerer med salg! Ja det var jo morro at han fikk solgt RS6n som han la ut før han la ut denne.. Eller hvordan var det igjen? Fra spøk til revolver, grattis med salg Daniel. Hva blir det nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2017 Ja det var jo morro at han fikk solgt RS6n som han la ut før han la ut denne.. Eller hvordan var det igjen? [emoji14] Fra spøk til revolver, grattis med salg Daniel. Hva blir det nå da? Takk for det 😊 Noen langt kjedeligere, men mer moderne vil jeg tro 😊 Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...