Hjelp. Bilen går ikke bra lenger

Anbefalte innlegg

Når jeg trykker gasspedalen i bånn kommer det en fæl lyd under pansere. akuratt som om det er et STOOORT luft filter på bilen. Bilen lader max 0,9bar å går ned til 0.7bar. : bh :

 

Noen som har en anelse va detter kan være :confused: har hørt at det er lite trorlig at turboen er ødelagt siden den lader så pass mye :tilber:

 

Det er foresten en Passat 3B 1,8T med chip.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk slangen fra turbo til IC, der finner du mest sannsynlig en flenge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde også en lignende lyd i bilen min. (99 2,5TDI Q) Denne lyden kom

da jeg ladet en del trykk, og deretter slapp gassen litt brått. Det hørtes ut

som et slags luftspjell,etter å ha kjørt noen dager med dette fikk jeg et

skikkelig turboras... : gråter : Flissundet gjorde deretter en bra jobb og nå fungerer bilen helt topp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden kommer når jeg trykker gassen i bånn, når jeg slepper gassen er der ikke lyd lenger. jeg skal sjekke slangene for hull i dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig, det viste seg å vær den nye dump ventilen jeg fikk på fredag så var ødelagt. en dag holdt den nye. med den orginale gamle i nå, lader jeg ENDELIG på 1,2Bar igjen. hoho : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig, det viste seg å vær den nye dump ventilen jeg fikk på fredag så var ødelagt. en dag holdt den nye. med den orginale gamle i nå, lader jeg ENDELIG på 1,2Bar igjen. hoho : rock :

 

Lader 1,3-1,4bar med BSR Programvare og BSR Optiflow kit jeg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men den synker ned litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.