#1 Skrevet Mai 30, 2017 Hei Skal snart vise R32'en for registrering og må samtidig skrive inn senkefjører som sitter på bilen. Har noen erfaring med om Odda eller Haugesund trafikkstasjon er spesielt "vriene" på dette? Odda har ledig time 4 uker før Haugesund, ellers hadde jeg sikkert valgt Haugesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2017 Har hørt både og om Haugesund, jeg tok turen ned til stvg da de hadde tid dagen etter jeg ringte Var ikke noe problem der nede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2017 Var inne til de i Odda med KW V2 senkesett. Var ingen problem. Spurte om de også kunne ta å få inn felgene i vognkortet når eg stod der, det var heller ingen problem God erfaring derifra når det gjelder de som går gjennom bilene iallefall Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2017 Har godkjent ombygging av bil i Odda, gikk forholdsvis bra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2017 Da blir det visning i Odda 22.juni [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2017 Ein ting eg opplevde ved ei liknande visning var at dei gjekk "tom" for tid. Rakk ikkje både registreringsvisning og godkjenning av senkesett på ein time. Måtte få ny time for godkjenning av senkesett. Burde altså hatt dobbeltime i utgangspunktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2017 Ein ting eg opplevde ved ei liknande visning var at dei gjekk "tom" for tid. Rakk ikkje både registreringsvisning og godkjenning av senkesett på ein time. Måtte få ny time for godkjenning av senkesett. Burde altså hatt dobbeltime i utgangspunktet. Takk for input, jeg har sendt mail til dem om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2017 Fingers crossed? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2017 Hvordan gikk det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 22, 2017 Hvordan gikk det ? Ingen problemer, verken med kontroll eller senkesett. [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2017 Godt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...