#1 Skrevet Mai 31, 2017 (endret) Vurderer å selge da tiden min ikke strekker til for prosjektbil enda, familiesituasjon, jobb og hus sluker all tid. Les mer om bilen her: https://forum.vacn.no/showthread.php?252461-98-B5-1-8TQ-Billett-GT3071R/page69 Den står idag med org. turbo med chip. Liten ulyd fra topp, trolig hydrauliske løfter(e). Påkostet en del i mitt eie og astronomiske summer i Christopher sitt eie. Står idag på 19", medfølgende 18" på Vinter. Kan sees i Hønefoss. ( forhåpentligvis er dette bare et illebefinnende å annonse blir trukket når jeg blir meg selv igjen:) ) Pris ca 45 med alt av deler. 90637440 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2017 Opp med seg, ingen som har lyst på en godt påkostet A4? Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 10, 2017 interresert i bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 10, 2017 Hei,spørs i hva du har og tilby? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 12, 2017 A6 2,5 tdi Sent from my EVA-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2017 (endret) Brukt den utrolig lite siden jeg kjøpte den,så vurderer fortsatt salg. Står nå på 9x17" Porsche reps. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2017 Sikkert noen som er frista etter vacn treff på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=104125478 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2017 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...