3'' v bånd klemme bergensområdet

Anbefalte innlegg

Noen som har 3'' v bånd klemme for flenser uten "hann og hun" i bergensområdet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en rustfri. Kjøpt på biltema

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle fulgt med litt bedre her, kjøpte meg nettop en som jeg er usikker på passer. Var Biltema jeg hadde fra før men de har fått ny type. Skal du på treff i helgen og kunne tatt den med evt?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en rustfri. Kjøpt på biltema

 

Biltema sine er vel kun klemmen som er rustfri og ikke flensene.

 

Tror eg har liggende etpar i div dimensjoner, skal ta en titt senere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får da virkelig håpe flensene også er rustfri :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får da virkelig håpe flensene også er rustfri :P

 

Isåfall er det nytt av året, for kan med stor sikkerhet garantere deg at de ikke har vært det tidligere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje de med flens som er kommet nå er det da. Må sjekke min senere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje de med flens som er kommet nå er det da. Må sjekke min senere :)

 

På Biltema sine sider nevnes ikke noe om at flensene er rustfrie, står derimot rustfri hurtigklemme...

 

Gisle: Eg har etpar sett i 304/Rustfritt, men disse er med fals, men ''hunn'' delen vil jo evt passe mot flat flens om det er det du har idag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med to skjøteflenser, hun og han, samt en hurtigkoblingsklemme av rustfritt stål.

Jeg tolker det så alle tre delene er rustfri siden det står samt og det bare brukes komma. Sjekket uansett min og det er ihvertfall ikke magnetisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Biltema sine sider nevnes ikke noe om at flensene er rustfrie, står derimot rustfri hurtigklemme...

 

Gisle: Eg har etpar sett i 304/Rustfritt, men disse er med fals, men ''hunn'' delen vil jo evt passe mot flat flens om det er det du har idag...

 

Takker. Håper å slippe å bytte flensene, trenger bare en klemme som passer. Skal måle litt mer på flensene, diameter og selve flens er tykkere på de gamle settene til Biltema så derfor passer ikke den nye klemmen til gamle flenser. De gamle flensene er ikke rustfri av erfaring men godt mulig de nye er det.

 

daddc47f41351dc4494b0a53b53c9f80.jpg

 

74475729e1748ccf1ca4e7fbb3419456.jpg

 

 

bf8381957f4e51a2cdf0a968bb0437ec.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.