#1 Skrevet Mai 31, 2017 (endret) Noen som har 3'' v bånd klemme for flenser uten "hann og hun" i bergensområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2017 Jeg har en rustfri. Kjøpt på biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2017 Skulle fulgt med litt bedre her, kjøpte meg nettop en som jeg er usikker på passer. Var Biltema jeg hadde fra før men de har fått ny type. Skal du på treff i helgen og kunne tatt den med evt? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2017 Jeg har en rustfri. Kjøpt på biltema Biltema sine er vel kun klemmen som er rustfri og ikke flensene. Tror eg har liggende etpar i div dimensjoner, skal ta en titt senere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2017 Får da virkelig håpe flensene også er rustfri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2017 Får da virkelig håpe flensene også er rustfri Isåfall er det nytt av året, for kan med stor sikkerhet garantere deg at de ikke har vært det tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2017 Kanskje de med flens som er kommet nå er det da. Må sjekke min senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2017 Kanskje de med flens som er kommet nå er det da. Må sjekke min senere På Biltema sine sider nevnes ikke noe om at flensene er rustfrie, står derimot rustfri hurtigklemme... Gisle: Eg har etpar sett i 304/Rustfritt, men disse er med fals, men ''hunn'' delen vil jo evt passe mot flat flens om det er det du har idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 7, 2017 Med to skjøteflenser, hun og han, samt en hurtigkoblingsklemme av rustfritt stål. Jeg tolker det så alle tre delene er rustfri siden det står samt og det bare brukes komma. Sjekket uansett min og det er ihvertfall ikke magnetisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2017 På Biltema sine sider nevnes ikke noe om at flensene er rustfrie, står derimot rustfri hurtigklemme... Gisle: Eg har etpar sett i 304/Rustfritt, men disse er med fals, men ''hunn'' delen vil jo evt passe mot flat flens om det er det du har idag... Takker. Håper å slippe å bytte flensene, trenger bare en klemme som passer. Skal måle litt mer på flensene, diameter og selve flens er tykkere på de gamle settene til Biltema så derfor passer ikke den nye klemmen til gamle flenser. De gamle flensene er ikke rustfri av erfaring men godt mulig de nye er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...