Anbefalte innlegg

Merkelige greier med bensinfilter...... ikke rett det som sto montert og ikke rett d eg kjøpte.......

 

9a0563953617cddf965eb693a6d23074.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da, har eg fått den til å murre fint og gikk som en kule på testtur.

 

Men, d mystiske er at om eg starter kald, kjører den ut av garasjen og stopper, ca 10min, så lar den stå 10-15 min, så er den helt umulig igjen!

 

Starter men stopper etter 5 sek hver gang. Blir d 3-4 starter og stopp, er den umulig å få fyr på??

 

Akkurat som ren bensinkutt......

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig motoren er klar for ett dysebytte. Ofte om den er vond å starte når den er varm er det dysene som drypper litt å lager så fet blanding i syl at den blir veldig tungstartet. Har slitt med det på flere av GTi ene eg har hatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket bensintrykk, systemtrykk osv. ?

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig motoren er klar for ett dysebytte. Ofte om den er vond å starte når den er varm er det dysene som drypper litt å lager så fet blanding i syl at den blir veldig tungstartet. Har slitt med det på flere av GTi ene eg har hatt.

 

Men den starter og stopper, så ser ikke helt den med dysene?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket bensintrykk, systemtrykk osv. ?

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

 

Nei har ikke helt rett utstyr. Har kjøpt ett sett men d ser ut til å være for nyere systemer ved første øyekast. Har du noe å låne bort kanskje?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.