#1 Skrevet Juni 2, 2017 Av ren nysgjerrighets skyld ønsker jeg meg å sammenliken fysiske mål på en standard Motronic fra 20V med Gr B motorstyringen jeg har liggende. Så hvis noen har en defekt hjerne, eller ekstra boks uten innmat etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2017 Tenker du på selve hjernen eller holderen til hjernen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2017 Da tenker jeg selve metallboksen ja, evt med multipin connector (altså da antatt noen har helt grilla hjerne ettersom den sitter på kortet). Som sagt, det er bare en ren fysisk sammenlikning mot motorsport-hjernen til rallybilen jeg vil ha det for. Som i seg selv kanskje er 1t behov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2017 Hvilke av disse er det du tenkte på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2017 Jeg har liggende i Heggedal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2018 Har du enda Mikkel, for salg eller for låns? Eller at jeg tar med rødboksen ned sånn sett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2018 Har også liggende. Du kan vel bare ta mål og bilder og legge ut? Tror alle disse motronic-boksene med dette designet har lik dimensjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...