Anbefalte innlegg

Hei .

Jeg kjøpte Bilstein b6 24-062121 bak til min Audi rs2.

Etter jeg monterte dem merket jeg at bilen ble mye høyere bak. Jeg har montert H&R 30 senkefjærer på bilen, og nå er den like høy bak som med original fjærene.

Det viser seg at fjærskålene er høyere enn på de originale.

Men disse skal passe Rs2.

Er det noen som har vært borti lignende?eller vet hvorfor det er slik. Det ser jo litt teit ut når bilen er høyere bak en foran.

IMG_1601.jpg

24-062121.jpg

IMG_1599.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvorfir disse demperne er slik altså.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt jeg vet er at med senket bil skal du ha B8. Mulig det kan ha noe med problemet å gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig det da. Skal jo vær samme høyde uansett. Si at jeg hadde original fjærene på, så hadde jo bilen blitt enda høyere enn det den er nå. Jeg må prøve å finne ut hvem som selger disse i Norge. Kanskje de har en forklaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet noen har løst dette ved å maskinene opp nye spor til skåla lenger ned på demperen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet noen har løst dette ved å maskinene opp nye spor til skåla lenger ned på demperen..

 

Hei. Ja jeg har sett det på ett bilde jeg fant på nettet.

Det er nok det jeg hadde gjort.

Så bra at jeg da er CNC operatør

Men syns bare dette var veldig merkelig, siden disse demperne skal passe Rs2. Hadde jeg montert originalfjærene på disse demperne , hadde bilen blitt 25-30 mm høyere enn originalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye flyttet du ned fjærskålen?

Skal til å montere B8 Bilstein bak med org fjærer. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.