#1 Skrevet Juni 2, 2017 Nok en gang klarte je å kvitte meg med delebilen før je fikk oversikt over hva je trengte til S4n. Noen som har frontfangerfeste til venstre rammevange og innerskjerm høyre foran til S4 C4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2017 Prøver lykken her litt til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2017 Heisann jeg har festene som står på vangene en eller annen plass i garasjen til s4 vel og merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2017 Tror jeg skal ha alle 4 innerskjermene til s4 c4, dog avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2017 Heisann �� jeg har festene som står på vangene en eller annen plass i garasjen �� til s4 vel og merke Tar gjerne det jeg, dersom du sender det. Pris inkl frakt? Send SMS hvis ønskelig, 91682403. (Ligger sikkert i garasjen det je mangler å, men dukker nok ikke opp før je får tak i nytt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2017 Tror jeg skal ha alle 4 innerskjermene til s4 c4, dog avant Trenger evt høyre foran, men er vel no dritt å sende kanskje..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...