#1 Skrevet Juni 3, 2017 (endret) Ønsker å kjøpe en S4 eller RS4 grill til en grei pris:glad: Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2017 Tror jeg har rs4 grill, dog uten emblem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2017 Tror jeg har rs4 grill, dog uten emblem har du bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2017 Ikke for øyeblikket Men kan få ordnet bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2017 hvor mye tenker du at du vil ha for den da ca.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 9, 2017 Hva ca koster de nye a ? blir sikkert enige om en pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2017 Vet at S4 grill med emblem koster ca. 3000 på møller, men hva RS4 grillen koster vet jeg ikke.. sikkert noen kroner billigere uten emblem også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 10, 2017 Oki kom med et greit bud, så blir den sikkert din Skal se om jeg får ordnet bilde i løpet av uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 10, 2017 (endret) vanskelig å komme med bud når prisen fra ny og brukt er så variabel.. ser mange på finn, bilopphuggerier o.l som selger til alt fra 400,- og oppover, noen med emblem, noen uten så om du har en ca. pris du håper å få for den kan vi vel ta det derifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 18, 2017 Har en S4 grill uten emblem her, hvis du ikke har fått kjøpt ennå: S4-B5-originaldeler-selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 2, 2018 Oki kom med et greit bud, så blir den sikkert din Skal se om jeg får ordnet bilde i løpet av uka kan by 650,- hvis den ser grei ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...