#1 Skrevet Juni 5, 2017 Har du tatt noen bilder på treffet er det mange som setter pris på om du har lyst å dele litt! F.eks: bilder av en hvit golf i sandfella mottas med takk! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2017 Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2017 Kun mobilbilder dessverre: [ATTACH=CONFIG]249592[/ATTACH Flere bilder ligger her (ikke sortert): https://www.dropbox.com/sh/1wmsnfeuiakp5sc/AAAMKVvJY3Dn3AW0VoYayhFna?dl=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2017 (endret) Jeg skal ordne et offentlig Flickr-album med alle mine bilder på i kveld. Blir glad om noen har Passaten min i angrepsmodus på banen EDIT; https://flic.kr/s/aHsm1Y71WY (Dette er bare uprofesjonelle telefonbilder, men jeg vet selv hvor kult det er når andre har knipset din bil ) Om du ønsker, kan du bruke bildene som du vil. Ønsker du derimot å få en bil fjernet, send meg en melding! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2017 IMG_4657 by Daniel Sommer, on Flickr IMG_4701 by Daniel Sommer, on Flickr IMG_4889 by Daniel Sommer, on Flickr IMG_4901 by Daniel Sommer, on Flickr IMG_5200 by Daniel Sommer, on Flickr IMG_5227 by Daniel Sommer, on Flickr IMG_5240 by Daniel Sommer, on Flickr Resten ligger her: https://www.flickr.com/gp/concker/y7c39E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2017 (endret) Takk for en super helg. Kjempegøy for en nybegynner som meg Legger ved noen bilder. Antar video er ok også. Stort panorama, zoom inn.. Video av en hel runde; rundt kl.14 på lørdag. (HD) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2017 Noen som vet hvilke "proffe" aktører som var der i helga? Skal sjekke om noen av dem har fått meg i aksjon på bana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2017 Litt slomo fra post 6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2017 noen flere her. [video=youtube;PwXD-kfpgvM] [video=youtube;xUuetUHx-To] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2017 noen flere her [video=youtube;Uuv-_YVZsvQ] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 6, 2017 Noen som vet hvilke "proffe" aktører som var der i helga? Skal sjekke om noen av dem har fått meg i aksjon på bana Femmerpix var på banen såvidt jeg har fått med meg. Finnes på facebook og insta. Var ikke lagt ut så mange bilder der i går kveld så jeg. Jeg tok noen på fredag, men de er øremerket TP og kommer nok ikke i noen tråd før TP er ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 6, 2017 Femmerpix var der hele helga og to ca 3000 bilder sa han Noen som klarte fange min rød rs4 b5 på bilde i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2017 Vi trenger flere bilder til å legge ut på nettsidene våre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 6, 2017 Vi trenger flere bilder til å legge ut på nettsidene våre Du får si ifra om du vil bruke noen av mine som jeg linket til i flickr linken lenger opp her. Regner med du da vil ha de uten watermark. Angående flikr er vacn gruppa der fremdeles i bruk? Ser ut som er lite aktivitet der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2017 Du får si ifra om du vil bruke noen av mine som jeg linket til i flickr linken lenger opp her.Regner med du da vil ha de uten watermark. Angående flikr er vacn gruppa der fremdeles i bruk? Ser ut som er lite aktivitet der. Det vil være veldig aktuelt. Hvis du har mulighet for å dele noen med meg feks på dropbox så hadde det vært greit. Kan ta mail på pm i såfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 6, 2017 Det vil være veldig aktuelt. Hvis du har mulighet for å dele noen med meg feks på dropbox så hadde det vært greit. Kan ta mail på pm i såfall. Plukk ut de du vil ha så send meg en pm 😊 Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 6, 2017 Noen som har bilde av en svart Golf mk6 R ute på banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 6, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 6, 2017 Legger ut bilder når jeg har tid og vilje til å ha redigert ferdig bilder Om bildene brukes utenfor forumene, typ facebook, instagram osv blir jeg veldig glad om bildet krediteres. Orker ikke vannmerke på bildene Wallpaper-size kan ordnes over PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 7, 2017 Femmerpix var der hele helga og to ca 3000 bilder sa han Noen som klarte fange min rød rs4 b5 på bilde i helga? Har i alle fall ett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 7, 2017 Noen som har bilde på min Carbon Steel Grey VW Golf GTI? Kjørte desverre bare ett heat på banen på lørdag etter 16:00! Hadde vært kult med ett bilde av den på banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 7, 2017 Noen som har noen bilder av en meget krengende svart audi 80 ? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 7, 2017 Noen som har fler bilder av en sølvgrå A4 med nummer 41? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 7, 2017 Noen som fikk bilde/film av min røde 90 quattro med startnr 8? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 8, 2017 Noen som fikk tatt noen bilder/video av min røde S4, med startnummer 38? Var kun utpå banen på lørdagen Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...