#1 Skrevet Juni 5, 2017 Hvem og hvor tar flushing av 8 trinns automat på Cayenne i Oslo/Akershus området ? Evnt pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2017 Hør med http://www.rats.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2017 http://www.okernbilservice.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2017 Jeg anbefaler RATS - de er spesialister på gearkasser, og sannynligvis landets mest kompetente på "kasser". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2017 Jeg derimot anbefaler Øker'n Bilservice. Rats folka er dyktige de, men de har ikke pleid å være veldig servicevennelige når jeg kommer med henvendelse® på girkasser som ikke sitter i amerikanske biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2017 Eg sjekket nettopp i Bergen hos Automat service. Heroin priser! Nesten 9000,- for min Touareg Sent from my iPad using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2017 (endret) Jeg var med allroaden min på Rats 4800.- møller skulle ha 11.000.- alle andre jeg undersøkte med tok mellom 9 og 11.000.- hos Rats kan du stå å se på at de jobber på bilen[emoji16]. De har glass vegg in mot verkstedet om man ønsker å se på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2017 skal flushe på min A6 med 8 trinns på mandag, 12.000.- 5500.- i olje (20 liter) 2785.- filter på kasse 3615.- i arbeid =12333.- totalt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2017 Takker. Etter 120.000km kjennes det ut som det kan gjøre seg med en flush. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2017 AutoMester på Jaren (Hadeland) tar vel 4800,-. Gjorde i alle fall det på min 2009 Allroad 3.0 tdi, det er ca 3 år siden så de kan ha justert pris noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...