#1 Skrevet Juni 6, 2017 Ser at jeg er sånn smått alene om å gjøre ting i Oslo Lokallag, Knut-Erik får arrestere meg om jeg er helt på jordet, og i den sammenheng skulle jeg gjerne hatt med noen som kan hjelpe til med å få organisert og avviklet utstillingstreffet som vi vanligvis har i august. Trenger folk til å sitte å ta mot penger, selge brus/pølser og være parkeringsvakter. Si fra om du har lyst til å hjelpe meg og Oslo Lokallag i august med dette. Datoen er satt til 12.08. Fra ca. klokken 10 til 14. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2017 Som sist år stiller jeg opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2017 Jeg stiller også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2017 Regner med at vi tar turen også, kan sikkert bistå med noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...