#1 Skrevet Juni 6, 2017 (endret) Har en sort A6 1.8Tq 2001 mod, som jeg vurderer å selge hel eller i deler. Sitter en oppjustert 1.8T AWt motor, med K04 turbo, større dyser, større MAF (fra S3) ++ Er mappet hos EStuning og det forefinnes papirer fra Dyno på denne som viser ca 200 hk på hjulene og ca 245 i motor. Sitter race-pipe på denne, og effektanlegg fra Simons. Slissede og borede skiver foran og bak, samt RedStuff-klosser. Bilen har ikke vært på veien på en stund, fikk kjøreforbud pga ikke godkjent senkesett/coilovers, er satt på originale fjærer / dempere nå, coilover-settet forefinnes. Har ikke kjørt denne selv mye, da den stort sett bare har stått i garasjen etter jeg fikk tak i den, men virker til å være i OK stand, alt elektrisk virker på denne. Ellers helt og fint stoffinteriør, nettopp renset hele bilen. Dørsider fra sort skinninteriør med oppgraderte høyttalere og delefilter. (Focal- bass og mellomtone, samt diskant). Sitter også gardiner i dørtrekkene og har alle fester. Kommer bilder etterhvert av denne og papirene. Vurderer å selge deler av bilen hvis jeg får kjøpere på større deler av bilen. Evt. vurderes den solgt komplett for 15'. ink. 19" felger med dekk som er slitt på innsiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2017 Legger inn noen kjappe bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2017 ...kommer her... (Ser noe kommer på hodet her, men får ikke endret det....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...