#1 Skrevet Juni 6, 2017 (endret) Pris: 25.000,- N.kr :link til finn-annonse Hel og pen veteran med rett patina selges til entusiast som ønsker å ta vare på bilen. Bilen ble kjøpt som en mellomfasebil da jeg hadde solgt en bil og bestilt ny. Den har blitt tatt godt vare på i mitt eie selv om den kun skulle brukes en kort periode, som VW-entusiast så ble det ikke til å kun bruke den som planlagt, men åsså skrudd og forbedret en hel del. Bilen har så å si blitt tilbakestilt til mer orginal enn da jeg kjøpte den. Forrige eier byttet clutch i 2015. I mitt eierskap så har følgende blitt gjort: - nytt batteri - ny frontrute - nytt luftfilter - nye komplette skiltlys - nye brukte orginale baklamper - nye komplette sideblinklys - nye vindusviskerarmer foran og bak - nye vindusspylerdyser foran - nye plugger - nye skiver, klosser og bremseslanger begge sider foran - nye komplette bremser bak begge sider, inkl. bremsesylinder og hjullager - ny bakre eksospotte - nye steinsprutbeskyttere begge sider ved bakhjul - ny frontgrill m/emblem - ny dynamoreim - fjernet uorginal spiller og høytaler, er nå uten radio/kassett/cd - nytt orginalt blendedeksel for radio - nytt bagasjeromslys - nytt brukt orginalt VW-emblem bak - nytt brukt orginalt askebeger - satt inn midtre belte i baksetet (mangel på EU) - fått tak i orginale felger og kapsler som bilen ble levert med ny i 1987 (står på nå) - nye BF Goodrich sommerdekk (13") - nye dempere og fjærer rund baut (TA Technix 40/40 med senkeskåler, godkjent i vognkort) Bilen er så og si rustfri, kun er par overflateflekker, ikke noe vesentlig som må taes hverken på utsiden eller underside. Den har kun vært kjørt litt i fjor vinter, vasket ukentlig med underspyling. Ellers har den ifølge forrige eier ikke blitt vinterkjørt på over 5 år, stått lagret i garasje og carport når ikke i bruk. Den svetter bittelitt olje fra motor og girkasse, men ikke noe som er et vesentlig problem, må bare etterfylle en dert i ny og ne om bilen brukes MYE. Jeg har brukt bilen 4 uker i strekk uten at det var mer enn et par dråper i garasjen den stod parkert. Jeg har ny regreim med strammehjul liggende, har planer om å bytte dette da jeg ikke vet når det ble gjort sist, men reimen som sitter på i dag viser ingen tegn til slitasje. Den ble EU-godkjent 18/4-17. Det er 2 stk 1'er feil som ikke er utbedret: - ikke lys i instrumentpanel - ikke lys i håndbrekkslampe (*Problemet med de to feilene er at det har vært noen før å koblet selv bak i dashbordet, så det er en ledning som har smeltet, denne er til lyset, ellers virker alt av andre lamper i instrumentpanelet. På håndbrekkslampen så mangler både ledning, sokkel og pære. Har ikke sett på hva som skal til å få dette i orden, da det kun er 1'er feil.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...