450 hk turbo til femmer. Passer original manifold og downpipe

Anbefalte innlegg

Turbonetics eksoshus, skal være samme str som K26. KKK flens, garret kompressor.

 

Skal klare 450 hk, er blitt målt til 54/57.

Jeg har ikke testet den. Kjøpte den for litt siden her på forumet, men har valgt å gå for en annen løsning.

 

3000kr.

 

20170605_195243.jpg

 

20170605_195238.jpg20170605_195238.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne vsnn og oljekjølt? Org kkk flens? Kan man bruke orginal slagen fra S2 inn på turbo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er denne vsnn og oljekjølt? Org kkk flens? Kan man bruke orginal slagen fra S2 inn på turbo?

 

ja, vann og oljekjølt. tror s2-slangen går på, kan måle etterpå.

 

kkk flens ja .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

diameter luft inn: 70mm.

diameter luft ut: 52mm.

 

orginalslange fra luftfilter går ikke på. men orginal slange på trykksiden går nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, slakk i den eller noen deffekter som er synlige ? hvorfor går du for en annen løsning ?

 

har en motor som har ett chipsett fra jonus i, ett såkalt "420 hk Jonus Kit" ville tro denne turbon kunne hvert passe da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slakk opp og ned er det i den, men de jeg har snakket med mener dette er normalt på en slik turbo som har gått litt. Det er ikke inn/ut slakk på aksel.

 

Denne ble kjøpt litt på i impuls i vår/vinter. Jeg har kjøpt helt ny turbo og lurer heller på hvorfor jeg kjøpte denne :P Vann/olje-slanger passer ikke rett på og jeg skal mappe om uansett.

 

Uten å kjenne hverken "Jonus-kit" eller denne turbo'n spesifikt så burde vel ikke det bli så galt. Du tenker å bare justere bensin/turbotrykk du da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Har sendt deg en pm :)

 

Sent fra min E6553 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.