#1 Skrevet Juni 7, 2017 Hei, beboere av Trondheim Jeg begynner turen hjem etter Vålertreffet i morgen. Skal stoppe hos min søster og overnatte der. Hun forteller meg at det er soneparkering uten betalingsautomat der hun bor - Åssen gjør man det med betaling da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2017 Easypark? Mest geniale appen noen sinne! Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2017 Jo, jeg bruker easypark i Bodø. Kan jeg bruke den der også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2017 Soneparkering tildeles pr søknad, altså ikke et sted du kan parkere løpende. Må finne en annen plass med vanlig parkering for å kunne stå der lovlig.. https://trondheimparkering.no/parkeringstillatelser/boligsoneparkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2017 har de ikke gjestekort? Soneparkeringen i Bergen så kan du svinge innom trafikketaten også kjøpe skrapekort, så kan du stå der et døgn av gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2017 Wow, shit as..! Må ha et eget kort for å stå der, men det er ingen som får ordna det på så kort varsel... Noen som har gjesteparkering i Sone 22..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2017 Jeg parkerte ofte på Møllenberg (22) uten oblat da jeg bodde der, tror jeg bare fikk bot et par ganger - om du ønsker å sjangse litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2017 Ofte blir sone parkering opphevet visse tider av døgner, typisk etter mellom 18-06 o.l. Iallefall vanlig i Stavanger Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...