#1 Skrevet Juni 11, 2017 Noen som har ettermontert knappen for ryggesensorer osv på en B8 UTEN sensor foran? Blir gal av å rygge med tilhenger og den piper konstant. (Vet jeg kan skru ned lyden igjennom MMI) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2017 Skal ikke tilhengerkontakten koble ut ryggesensorene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2017 Skal ikke tilhengerkontakten koble ut ryggesensorene? Jo. Her må det være ettermontert tilhengerfeste uten styreenhet eller defekt hengerkontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2017 Er jo forsåvidt greit å vite at hengeren fortsatt er der da. Men ja, er som de sier over her, er festet montert korrekt skal kontakten koble ut sensorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2017 Det gir mening, når jeg tenker meg om, siden jeg ikke hadde adapter til gammel kontakt så droppa å koble opp. Men uansett da, kan man ettermontere denne knappen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...