Har funnet "ny" diff til passat, men ikke samme nr på haldex contr.

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kan først starte med grunnen til at jeg er på jakt etter ny diff, har diverse feilkoder på haldex controller og pumpe. Har også en vibrering bak som jeg mistenker kommer fra diff, da den ikke er tilstede etter haldex'en sluttet å fungere.

 

Jeg har funnet en diff i nærheten med haldex controller og pumpe, men nummeret på min og den andre haldex controlleren er ikke lik. Hvor nøye er dette? Legger ved bilde av dei 2 controllerne nede. Legger ved også feilkodene.

 

Bilen min har motor kode bmp, mens denne kommer fra bkp, regner med selve diffen passer overens?

 

Bilen min er en 2006mod passat 3c, bilen den andre diffen kommer fra er en 2007mod.

 

Takkker for svar! Haldex er ikke min greie :o

 

Edit: På utenlandske forum sier også endel om at det er billigere med haldex controller fra volvo? Viss noen har noe mer info om det så hyl ut! :)

 

Eksisterende controller:

 

F5ED1F7A-7682-4F5A-9219-DF0AB6587AF0.jpg

 

Controlleren jeg har funnet:

 

350288565Vy4.jpg

 

 

D17083C0-A498-49A9-9970-8E9D1932AF80.jpg

 

FDEBD8A4-C36A-45E8-9F57-F392B76A8D76.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener å ha lest at det kan brukes kontroller fra Volvo, men det er andre kontakter. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er prisen på de rett så er det vell ikke så ille å skjøte på kontaktene :P

 

Men da var det, hva passer om hverandre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.