AWE Tuning B8.5 A4 Touring Edition, cat-back. Dual outlet, single tip

Anbefalte innlegg

Selger mitt AWE Tuning catback som har sitti på min A4 1.8 TFSI B8.5.

 

Jeg regner egentlig med det passer på B8 (pre-facelift) også, men tittelen til produktet sier B8.5, så da tar jeg utgangspunkt i det.

 

Det er ett utløp på hver side, med en potte på hver side. Opsjonen/finishen jeg valgte på endestusse, heter Diamond Black (svart høyglans)

Dette settet koster i skrivende stund 1.599$ hos 034Motorsport.

Da pluss frakt (som jeg ikke husker hvor mye blei), og momsen var på 3600,-

 

Bare 1.599$ i seg selv forteller Google meg at er 13.594,-

 

Selges for 12.000,- inkl. frakt.

 

 

Det skal også sies at jeg hadde litt problemer med å få sentrert begge pottene, i diffuseren. Jeg velger å stole på at kvalitetssikringa hos AWE er såpass stødig, at det ikke er settet det er noe galt med. Men føler det er verdt å nevne.

Jeg har bare en garasje med grav, som jeg kan jobbe i, og den er ikke så veldig dyp heller, så jeg orka bare ikke prøve å få det til å passe til slutt. Men mest sannsynlig, var det bare mangel på justering som manglet.

 

Bilder kommer.

 

Har også diffuser som passer til B8.5, S-line bakfanger, for to potter bak. 1000,- for denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.