#1 Skrevet Juni 15, 2017 God dag. Jeg har kjøpt en bil hvor selger (firma) skal dekke Dab+ integrasjon i bilen. Men det betinger at det er ett firma som som monterer denne, og sender selger av bilen en faktura. Jeg er i utgangspunket på jakt ett Dension sin USB enhet. Er det noen firma i Ålesund, bortsett fra Møller, som kun har norDab, som gjør denne jobben? Ser BilXtra selger Dension, men de monterer vel ikke...er det noen andre options? Bass Brothers i Fosnavåg gjør også dette, men er jo ett stykke å kjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2017 God dag. Jeg har kjøpt en bil hvor selger (firma) skal dekke Dab+ integrasjon i bilen. Men det betinger at det er ett firma som som monterer denne, og sender selger av bilen en faktura. Jeg er i utgangspunket på jakt ett Dension sin USB enhet. Er det noen firma i Ålesund, bortsett fra Møller, som kun har norDab, som gjør denne jobben? Ser BilXtra selger Dension, men de monterer vel ikke...er det noen andre options? Bass Brothers i Fosnavåg gjør også dette, men er jo ett stykke å kjøre... Hei, vist du drar på bilxtra verkstedet (Gmg Service) i breivika så kan nok dem montere for deg bare å ringe å høre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2017 Dette burde vel de fleste bilverkstedene ha kasta seg over nå tenker jeg? Selger selv Dension, og jeg vet MANGE andre gjør det (I Haugesund riktignok) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...