#26 Skrevet Juni 28, 2005 Var ute å målte min nå, 63 cm både foran og bak. Øyemålet er tydeligvis i orden Har 1 cm klaring mellom dekk og skjerm. Regner med at det er spacerne som gjør at det subber i innerskjerm i dumper Får vel prøve å heve den en cm og montere det nye stabstaget fra Anders-Top Gun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 2, 2005 jeg som trudde jeg var kul siden det ikke subba. nå subber det veldig kraftig ved full ratt utslag. subber litt til venstre side og når jeg kjører sakte.. må vel ha nytt stag da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 5, 2005 Da har jeg fått bytta stabstaget på min, endelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 5, 2005 Fikk montert staget mitt her om dagen jeg også, ble meget fornøyd! Deilig å slippe den skrapinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 18, 2007 Tar opp denne igjen jeg. Som det kan ses på bilde, så sliter jeg litt med at det har begynt å subbe stabstad-drivaksling. Ser på det bildet først her i tråden og lurer litt på hvor man skaffer et slikt stag. Ebay eller lignede? Om none har en link i så fall. regner med det er det samme på en golf4 og en bora, så lenge det er fwd. Har snakket litt med quality autoimport, men de mente jeg måtte ha fester på sleve demperne for å montere det staget de hadde, som bare "flytter" festet eller noe. Mens det staget som vises lengre opp her er noe ala det som er på golf r32 ser det ut som? Noen som har tips til dette? Haster litt da jeg ikke får til å bruke bilen lenger:o (Er mest skitt som det er spor av her, har ikke slitt ned akslingen så mye som det ser ut som) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 30, 2007 Stikk til din lokale Møller-shop og bestill deg R32 stabstag og nye stabstagsforinger til dette. mener jeg ga 1250 kr for bare stagget.. Du kan normalt bruke de originale lenkearmene, selv om det blir litt rar vinkel på de. Jeg gjorde det selv, men opplevde desverre at den ene lenkearmen knakk, så jeg smidde noen nye selv som fjernet denne vinklingen. I ettertid har jeg montert nytt senkesett med feste-øre på demperene foran for å kunne bruke lenkearmene fra 4wd og audi. disse går da fra demperene til stabstaget i stedet for fra stabstag til lenkearm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...