#1 Skrevet Juni 16, 2017 Er ute etter stikkeren til bremselysbryteren som står på Audi B3/B4 for å kunne sette opp launch control. Noen som har en delebil å plukke i fra? Sent fra min SM-A310F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2017 Isbilen (nå delebil) har vel denne Usikker når vi skal se om bilen igjen da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2017 Ja er vel ikke noe hensikt med bremselys på denne nå lenger? Si fra om du skal se til den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2017 Tror jeg har denne og framskjermer til dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2017 Tror jeg har denne og framskjermer til dere Finn ut en pris da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2017 Send meg pm med tlf nr, så skal jeg sende bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2017 Send meg pm med tlf nr, så skal jeg sende bilder Har sendt mange PM jeg. Men får ikke svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2017 Hey, har bare ikke rukket å få tatt bilder enda Bremselysbryteren har jeg funnet, trenger dere begge delene på bildet? Både den hvite bremselysbryteren, og svarte kontakten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 28, 2017 Trenger kun kontakten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 28, 2017 Okidoki, da skal jeg få klippet den av delebilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2017 https://forum.vacn.no/showthread.php?277447-Audi-Coupe-2-8q-selges-i-deler ser forsåvidt skjermene her tror de skal være ganske like som på disse bildene enda men ikke umulig det kan ha kommet noe rust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...