#1 Skrevet Juni 18, 2017 Hei. Jeg har en gammel golf som jeg hadde tenkt å renovere da den ga seg over for fem seks år siden, men fant aldri tid eller motivasjon.. Hvis det er noen vacnmedlemmer som trenger deler skal dere få det dere vil ha for den prisen dere synes er fornuftig.. Jeg er ikke ute etter å tjene store penger på denne, men tenkte jeg kunne se om noen trenger deler før jeg ringer et returselskap for å få den hentet. I tillegg til bilen i seg selv har jeg to dører, en bakluke, en framre støtfanger, en radiator og litt forskjellige nye deler jeg ikke fikk brukt (toppakning, toppskruer, flens til innsug) Tenker jeg lar bilen stå over sommeren, kan sende små deler ved ønske, men ønsker helst at folk kommer og henter deler, helst ikke sidedører som sitter på bilen før rett før den hentes evt :-) Mener å huske kilometerstand var rundt 185.000 Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2017 Bilder Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2017 Bilder Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2017 Bilder Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2017 Last rollcall, tipper den skrotes de neste ukene :-) Sent from my VIE-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...